Тренінг “Сервісне обслуговування в санаторно-курортному комплексі” на базі санаторію “Квітка полонини” Свалявський р-н.

13-18 березня 2017р. був проведений тренінг для обслуговуючого персоналу  санаторію “Квітка полонини” та ТОВ “Сузір’я” викладачем кафедри менеджменту туристичного та готельно-ресторанного бізнесу Медяник А.М.

 В процесі професійного тренінгу були опрацьовані актуальні питання: 

Сервісне обслуговування в  санаторно – курортному сегменті Закарпаття;

Важливість клієнорієнотованого підходу в санаторних умовах;

Особливості ділового спілкування.

Захід відбувся завдяки багаторічній співпраці між  закладами та за підтримки керівників: П.П. Ганинця і П.П.Гаврилка

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *